Glemt password!

Indtast din email:


Vi sender dit password til din email om et øjeblik.



Fortryd >

Afdelinger:
Boligen · Haven · Delikatesser · Køkkenet · Entré & garderobe · Lyd & teknik · Accessories · Kreativitet - DIY · Jul ·

Handelsbetingelser

Personlige oplysninger

Ingen personlige oplysninger, der registreres hos Nordhjem ApS, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Nordhjem ApS.

I forbindelse med evt. elektronisk betaling bruges en sikker, krypteret metode gennem Webshopsystemet.

Når du besøger Nordhjems hjemmeside anvender vi cookies (betegnelsen for en fil, der gemmes på din egen PC) til at registrere, hvad vores kunder ser på i butikken, styre købsflow samt at måle trafikken på hjemmesiden. Vi benytter disse oplysninger til at forbedre vores hjemmeside, tilpasse vores vareudbud og øge vores service.

Det er desuden muligt at bede systemet gemme egne adresseoplysninger til næste besøg. Ønsker du på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det eksempelvis via menuen "Funktioner" og menupunktet "Internetindstillinger".

Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på ukrypteret form og gemmes i 5 år. Selve "kontrakten" (købsaftalen) lagres ikke hos Nordhjem på en måde, så du senere kan logge dig ind og se/ændre status.

Desuden registrerer vi IP-adressen, hvorfra evt. køb foretages.

Man kan desuden valgfrit få sin e-mailadresse optaget på en mailingliste, således at man løbende modtager nyheder og anden information fra Nordhjem ApS. Denne service kan til enhver tid tilmeldes og frameldes, som man ønsker.

Jvf. persondataloven oplyser vi på forespørgsel om registrerede oplysninger og på baggrund af evt. indsigelser foretager vi sletning i det omfang, det ønskes.

Bestilling

Tilføjelse til ordrer.

Når du har afgivet din ordre er den beskyttet af PBS, og vi kan desværre ikke tilføje flere varer til ordren. Vi har desværre heller ikke mulighed for at samsende flere ordrer på grund af den store ordremængde, vi arbejder med.

Priser

Under udsalg med videre kan vi være i gang med at nedsætte varer - dette vil tydeligt fremgå af vores hjemmeside. Der kan ligeledes i slutningen af udsalg blive tale om en slutspurt, hvor allerede nedsatte varer vil blive nedsat yderligere.

Du skal være opmærksom på, at den pris, som du betaler for dine varer altid vil være den pris, som der var tale om på ordretidspunktet - også selv om varen den dag, vi ekspederer din ordre, nu er blevet yderligere nedsat.

Du kan dog aldrig komme til betale mere for en vare, end på ordretidspunktet. Det er rent administrativt ikke muligt for vores personale at tjekke, om der er sket yderligere nedsættelse af en vare.

Nordhjem tager forbehold for tastefejl eller tekniske fejl på hjemmeside og i nyhedsbreve - og vi forbeholder os ret til at afvise en ordre, såfremt det skulle være sket.

Udsolgte varer

Alle varer er på lager - medmindre der er anført andet. Dog kan der i særlige tilfælde være tale om varer, der ikke er nok af - typisk, hvis flere kunder afgiver deres ordre på den samme vare samtidigt.

I dette tilfælde forbeholder vi os ret til at tilrette ordren, således at det faktiske antal varer - og varebeløb fremgår af fakturaen. Dette vil af praktiske grunde ske uden, at vi kontakter dig forinden.

Ønsker du varen på et senere tidspunkt, når den igen er på lager, skal den genbestilles. Du kan dog altid angive i kommentarfeltet på din ordre, at den ikke må gennemføres, hvis ikke alle varer er på lager.

Der tages forbehold for fejl i prissætningen.

Betaling

Nordhjem ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, Mastercard, Maestro, Visa-kort og JCB.

Betaling med kreditkort vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Nordhjem ApS krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Levering - og fragt

Levering sker hurtigst muligt. Typisk afsender vi ordren indenfor 1-2 dage efter, at vi har modtaget den fra dig, hvis alle varer er på lager. I forbindelse med udsendelse af specielle tilbud, under udsalg og i højsæsonen kan leveringstiden være lidt længere.

Alle varer sendes med GLS. Ved flexlevering fraskriver Nordhjem sig ansvaret for bortkomne pakker.

Hos Nordhjem kan du få dine varer leveret med GLS til 59 kr. - uanset vægt i Danmark. Angiv gerne din arbejdsadresse, så der er nogen i dagtimerne til at tage imod pakken. Så slipper du for at hente den. Alternativt kan du vælge levering med GLS Pakkeshop - og den lokale pakkeshop, du foretrækker.

Der findes varer, der udløser fri fragt i vores sortiment. Det foregår sådan, at hvis du lægger den i kurven, så pålægges du ikke fragt - og sparer hermed fragten (gælder kun DK). Dog skal du være opmærksom på, at hvis varen returneres, så har du ikke længere ret til fri fragt, da det jo var den pågældende vare, der udløste fragten. Og så fratrækkes de 59 kr. ved kreditering.

HVIS DIN PAKKE IKKE KOMMER FREM

Skulle der ske det, at en pakke bliver væk hos GLS, så efterlyser vi den. Oftest findes pakken straks - men i sjældne tilfælde startes der en efterlysningssag. Her kan der gå op til 30 dage, inden sagen afsluttes.

Savner du din ordre, vil vi bede dig om at maile til kundeservice@nordhjem.dk

Uafhentede pakker

Når din pakke afgår fra os, afsendes automatisk en mail til dig med meddelelse om dette. Din pakke bør herefter være hos dig indenfor få dage. Modtager du ikke din pakke - eller meddelelse fra GLS om, at din pakke kan afhentes i en pakkeshop, vil vi bede dig kontakte os omgående. Så hjælper vi dig med at finde ud af, hvor din pakke er henne. Efter 6 måneder er det dog ikke længere muligt at spore en pakke.

Savner du din ordre, vil vi bede dig om at maile til kundeservice@nordhjem.dk.

Hvis din pakke ikke afhentes inden fristen i pakkeshoppen - og returneres til os, skal du være opmærksom på, at vi bliver pålagt returomkostninger  og at vi forbeholder os ret til at fratrække 59 kr. for danske forsendelser. Vær opmærksom på, at udenlandske forsendelser koster mere.

Leverancer til udlandet

Nordhjem ApS har salg til hele Europa. Disse bestillinger ekspederes KUN ved brug af kreditkort – for eksempel VISA eller MASTERCARD.

Der er forskellige takstzoner for de forskellige lande. Du skal derfor vælge dit land, når du vælger forsendelse, så bliver fragten automatisk rigtig. Vi sender varer uden moms til lande udenfor EU - vær dog opmærksom på, at der i visse lande udenfor EU kan opkræves ekstra moms/told i modtagerlandet. Nordhjem kan ikke gøres ansvarlig for dette. Vi anbefaler, at du undersøger toldregler i dit eget land, inden du handler.

Vores salg til udlandet er i første omgang målrettet udlandsdanskere, og alle tekster på vores hjemmeside er derfor skrevet på dansk.

Nordhjem bruger i udlandet GLS.

Reklamationsret

Nordhjem ApS yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles os indenfor rimelig tid. Det betyder, at du skal undersøge dine varer straks ved modtagelsen. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder vi - efter aftale - returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Vi gør opmærksom på, at hovedparten af vores varer bliver produceret i Østen - og at der derfor kan være små hak, glasbobler, uregelmæssigheder i varerne. Mål angives efter oplysning fra vores leverandører - og de kan svinge en smule i det færdige produkt. Vi betragter IKKE dette som fejl - men synes, at det er en ekstra charme, som giver varen dens unikke karakter.

Reklamation og varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Spørgsmål vedr. din ordre:

Alle spørgsmål til kundeservice@nordhjem.dk

Varereturnering foregår til:

Nordhjem ApS
c/o Webpakkeriet
Vejlevej 15
7160 Tørring

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav, ligesom pakker leveret uden omdeling vil blive sendt retur. Der er ikke mulighed for at returnere pakker personligt.

Returomkostninger afholdes kun af Nordhjem efter forudgående aftale.

Der går typisk en god uges tid fra vi modtager din pakke, til den er kontrolleret og behandlet af vores bogholderi. Ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

EU's klageportal

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.
Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@nordhjem.dk.


Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter eller returnerede varer overføres pengene til den konto, hvorfra varerne i sin tid blev betalt

Fortrydelsesret

Der er 14 dages returret på dit køb, regnet fra den dag, du modtager pakken.

Fortryder du dit samlede køb. Ved fortrydelse af det samlede køb, skal du forinden kontakte os på kundeservice@nordhjem.dk.

Du skal returnere varene i samme stand og mængde som du modtog dem. Er en vare leveret i original emballage, skal den returneres i denne.

Omkostninger til returnering afholdes af dig. Dog vil du, hvis du har returneret hele din ordre, få den købsfragt retur, der var på den samlede ordre, hvis det er tale om returnering af det samlede køb.

Der går typisk en god uges tid fra vi modtager din pakke, til den er kontrolleret og behandlet af vores bogholderi.

For praktiske detaljer - se punktet ''Reklamation og varereturnering''.

 

 

 

 


Indhold:

Artikler
Læs artikler og få inspirration til indretning af din bolig og ideer til det gode, afslappede liv.


Brands
I Nordhjem finder du et stort udvalg af boligindretning og livsstilsprodukter fra førende brands.

Kontakt
PROFIL
HANDELSBETINGELSER
COOKIE POLITIK
AFMELDING AF NYHEDSBREV
Lager og forsendelse:
Webpakkeriet
Att. Nordhjem
Vejlevej 15, Ølholm
DK-7160 Tørring
Kontor:
Nordhjem
Præstegårdsmarken 1, Nim
8740 Brædstrup
Tel.: +45 7567 1308
kundeservice@nordhjem.dk
CVR.nr.: 3194 1881

Følg os på vores Facebookside: facebook.com/nordhjem



Nordhjem er medlem af FDIH
- Foreningen for Dansk Internethandel


SITEMAP
EU klageportal: ODR